­

Durf ik het stuurkoppel open te "forceren"?

Meer
05 sep 2012 16:45 #9896 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Laatst bewerkt doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Magnus Nyström
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 sep 2012 06:32 #9895 door Magnus Nyström
Beantwoord door Magnus Nyström in topic Durf ik het stuurkoppel open te "forceren"?
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorMagnus Nyström.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 sep 2012 22:34 #9894 door Arno Z
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Arno Zwaag

Ouderkerk a/d Amstel

nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 sep 2012 13:45 #9893 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Laatst bewerkt doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Magnus Nyström
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 sep 2012 10:46 #9892 door Magnus Nyström
Beantwoord door Magnus Nyström in topic Durf ik het stuurkoppel open te "forceren"?
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorMagnus Nyström.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 sep 2012 21:15 - 02 sep 2012 21:15 #9891 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Laatst bewerkt 02 sep 2012 21:15 doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Magnus Nyström
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 sep 2012 06:54 #9890 door Magnus Nyström
Beantwoord door Magnus Nyström in topic Durf ik het stuurkoppel open te "forceren"?
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorMagnus Nyström.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Magnus Nyström
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 aug 2012 15:36 #9889 door Magnus Nyström
Durf ik het stuurkoppel open te "forceren"? werd gestart door Magnus Nyström
Ik wil op mijn 309 (busmodell 7 meter, verhoogd OM314) het stuur "recht zetten zodat het knipperlicht-pookje ook terugvalt na de bocht. Ik heb de bout in het koppel tussen stang en servostuurhuis eruitgehaald maar krijgt desondanks niet genoeg spelling om de stang een beetje te draaien. Die is toch rond? Of zou die dikker kunnen zijn op het onderste gekartelde gedeelte (het gekartelde gedeelte is opgedeelt in tween en daartussen een blank deel waarin de bout loopt)? Ik heb met een dikke scroevedraaier het koppel een beetje geprobeert te "openen" maar durf niet met volle kracht, want het koppel lijkt gegoten en ik ben bang dat het gaat barsten. Iemand die het heeft gedaan en wet hoe het moet? Op mijn andere bus (508) kon ik makkelijk met een schroendraier het openwrikken. Vreemd.[img]App_Obout/HTMLEditor/icons/smiley6.gif[/img]
Laatst bewerkt doorMagnus Nyström.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden
­