­

camper interieur timmeren / mensen vervoeren

Meer
30 aug 2012 22:17 #9869 door Arno Z
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Arno Zwaag

Ouderkerk a/d Amstel

nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• robert barnstijn
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 aug 2012 23:16 #9868 door robert barnstijn
Beantwoord door robert barnstijn in topic camper interieur timmeren / mensen vervoeren
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorrobert barnstijn.

• Jonas Rosenstok
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 aug 2012 19:23 #9867 door Jonas Rosenstok
camper interieur timmeren / mensen vervoeren werd gestart door Jonas Rosenstok
Dubbelluchtigen,

Nog even en ik ben bekeerd tot dubbellucht. Nog een paar praktische details waar ik graag weer van jullie expertise gebruik maak:

- Aan welke eisen moet het camper interieur voldoen om mensen ook achterin de camper te mogen vervoeren? Wat is veilig? Er is in de toekomst te weinig plek op de voorbank om kinderen te vervoeren maar ik wil wel dat ze veilig zitten bij rampspoed.

- De 508D die ik op het oog heb heeft twee stoelen voorin. Ik heb ze ook gezien met een stoel (bestuurder) en een bankje (voldoet voor 1 volwassene en 1 kind). Ik dacht dat ik de bijrijdersstoel wel met een bankje zou kunnen vervangen maar volgens mij zit dan de handrem en de schakelpook in de weg, die zitten namelijk in het midden tussen de twee stoelen. Is hier een simpele oplossing voor?

- De 508D heeft tot nu toe dienst gedaan als ambulance. De achterruimte is met een vast metalen schot gescheiden van de bestuurderscabine. Heeft dit schot een functie in de torsiestijfheid van de bus?

Hartelijk dank alvast weer voor alle hulp!
Laatst bewerkt doorJonas Rosenstok.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden
­