- Ontvangen bedankjes 9
bekeuring voor parkeren op openbarenweg a.p.v bussum
- mark ijsselstijn
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 aug 2012 12:02 #9817
door mark ijsselstijn
Beantwoord door mark ijsselstijn in topic bekeuring voor parkeren op openbarenweg a.p.v bussum
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doormark ijsselstijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
25 aug 2012 12:05 #9816
door C. Visser
PH 2573
Beantwoord door C. Visser in topic bekeuring voor parkeren op openbarenweg a.p.v bussum
PH 2573
Laatst bewerkt doorC. Visser.
24 aug 2012 22:31 #9815
door Arno Z
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Beantwoord door Arno Z in topic bekeuring voor parkeren op openbarenweg a.p.v bussum
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.
- J.M. van der Pijll
- Verbannen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 aug 2012 08:10 #9812
door J.M. van der Pijll
...als de brandweer. LF 409 dubbel blauw 1976 2.3 benzine 25.000 km op de teller en voorlopig in afwachting van MRB
Beantwoord door J.M. van der Pijll in topic bekeuring voor parkeren op openbarenweg a.p.v bussum
...als de brandweer. LF 409 dubbel blauw 1976 2.3 benzine 25.000 km op de teller en voorlopig in afwachting van MRB
Laatst bewerkt doorJ.M. van der Pijll.
- mark ijsselstijn
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
23 aug 2012 22:19 #9810
door mark ijsselstijn
bekeuring voor parkeren op openbarenweg a.p.v bussum werd gestart door mark ijsselstijn
ik heb een bekeuring van 91 ero voor het pakeren van een voertuig langer dan 6 m hoger dan 2,4 , volgens de boa van bussum, nu heb ik een l409 met huif als ik mijn huif er af heb, ben ik 230 hoog, na overleg met de opsporingsbeamte meerderekeren blijft hij maar smoesjes en onzin uit kraamen, meeten had hij eerst niet gedaan, daarna beweerd hij weer van wel na dat ik zelf ben gaan meeten 6m lang2.30hoog huif 3m, ik moet volgens hem buiten de beboude kom pakeren naast vracht autos, politie stuuren de buuren ook al maar volgens hun doe ik niks verkeert, rdw vertelde mij dat dit onzin is en niet rechts geldig is voor bussen op b rijbewijs,nu wil ik alleen dat mijn spullen en mijn bus heel houden, ik parkeerden imers al op een plek waar niemand tegen mijn mooie thw bus uit zijn woonkamer kan zien, wie weet hier meer van af of heeft hier meer ervaring meevoor dat ik weer om 0uur 33, 91 ero boete heb want soms wil ik mijn huif gebruiken en er in de morgen mee weg rijden met inhoud .is er iemand van dubbelluchtof niet leden die mij in deze zaak met gemeente bussum en justitie kan helpen infomatie of zo
Laatst bewerkt doormark ijsselstijn.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden