2 vragen: RVS en pk's
- D.J. Kramers
- Offline
- Verbannen
- For your travelling pleasure !
Minder
Meer
20 aug 2012 21:21 #9250
door D.J. Kramers
Toffecamper.nl
For your travelling pleasure..,
Beantwoord door D.J. Kramers in topic 2 vragen: RVS en pk's
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Toffecamper.nl
For your travelling pleasure..,
Laatst bewerkt doorD.J. Kramers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 jun 2012 22:03 #9249
door E. Roeten
Beantwoord door E. Roeten in topic 2 vragen: RVS en pk's
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorE. Roeten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
18 jun 2012 14:20 #9248
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic 2 vragen: RVS en pk's
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorP.J. Bottema.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 jun 2012 22:34 #9247
door Arno Z
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Beantwoord door Arno Z in topic 2 vragen: RVS en pk's
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
13 jun 2012 22:23 - 13 jun 2012 22:24 #9246
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic 2 vragen: RVS en pk's
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 13 jun 2012 22:24 doorP.J. Bottema.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- teun teun
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 jun 2012 20:41 #9245
door teun teun
2 vragen: RVS en pk's werd gestart door teun teun
Dag mede forummers,
ik ben nieuw hier, en op zoek naar een bus. aanvankelijk had ik een 508 in gedachten, vanwege de verhalen over de krachtige en degelijke motor. Maar nu kwam ik een 407 tegen, maar dan met een om617 motor. Deze motor staat als ik mijn snelle onderzoek op internet kan vertrouwen ook als zeer goed bekend en heeft zelfs nog meer pks dan de om314.
De 617 zou een motor zijn met hoge toeren, de 314 eentje met lage toeren. Nu is mijn vraag: als de pks bij elkaar in de buurt liggen, waarin ligt in de praktijk dan het verschil?
Zou bijvoorbeeld de trekkracht voor een eventuele aanhanger bij de om617 veel lager liggen? (er is een plan om een snelverkeer woonwagen erachter te bouwen.
Een andere vraag die ik had is over het plaatwerk. Ik begrijp dat de dusseldorfers nogal roestgevoelig zijn qua plaatwerk. Nu is op de betreffende bus een aantal plaatdelen vervangen door rvs. Das natuurlijk mooi voor die platen, maar een leek als ik, vraagt zich dan af hoe het zit met galvanische werking? Gaat de rest van het plaatwerk dan niet 2x zo hard roesten?
alle antwoorden worden gewaardeerd
mvg
teun
ik ben nieuw hier, en op zoek naar een bus. aanvankelijk had ik een 508 in gedachten, vanwege de verhalen over de krachtige en degelijke motor. Maar nu kwam ik een 407 tegen, maar dan met een om617 motor. Deze motor staat als ik mijn snelle onderzoek op internet kan vertrouwen ook als zeer goed bekend en heeft zelfs nog meer pks dan de om314.
De 617 zou een motor zijn met hoge toeren, de 314 eentje met lage toeren. Nu is mijn vraag: als de pks bij elkaar in de buurt liggen, waarin ligt in de praktijk dan het verschil?
Zou bijvoorbeeld de trekkracht voor een eventuele aanhanger bij de om617 veel lager liggen? (er is een plan om een snelverkeer woonwagen erachter te bouwen.
Een andere vraag die ik had is over het plaatwerk. Ik begrijp dat de dusseldorfers nogal roestgevoelig zijn qua plaatwerk. Nu is op de betreffende bus een aantal plaatdelen vervangen door rvs. Das natuurlijk mooi voor die platen, maar een leek als ik, vraagt zich dan af hoe het zit met galvanische werking? Gaat de rest van het plaatwerk dan niet 2x zo hard roesten?
alle antwoorden worden gewaardeerd
mvg
teun
Laatst bewerkt doorteun teun.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden