- Berichten: 5
- Ontvangen bedankjes 0
andere motor
- E. Strijbosch
- Offline
- Verbannen
Minder
Meer
20 mei 2011 23:17 #6162
door E. Strijbosch
Beantwoord door E. Strijbosch in topic andere motor
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorE. Strijbosch.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. Strijbosch
- Offline
- Verbannen
Minder
Meer
- Berichten: 5
- Ontvangen bedankjes 0
09 mei 2011 21:57 - 09 mei 2011 21:57 #6160
door E. Strijbosch
Beantwoord door E. Strijbosch in topic andere motor
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 09 mei 2011 21:57 doorE. Strijbosch.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rik Tiezema
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
09 mei 2011 19:38 - 09 mei 2011 20:38 #6159
door Rik Tiezema
andere motor werd gestart door Rik Tiezema
De 409 kun je gewoon de originele motor inhangen: de OM617.
Dit is de 5-cilinder met 88 pk.
Voldoet prima voor jouw doelen zoals je die omschrijft.
Bergopwaarts komt elke bus, niet voor niets dat de 1e versnelling zo kort is.
Wat wil je onderzoeken?
Wat bedoel je met informatie over typegoedkeuring?
Dat is alleen van belang als je een auto invoert.
In jouw geval moet je gewoon de auto aanbieden bij RDW voor een nieuw kenteken, indien je van benzine overstapt naar een dieselmotor.
Grt. Rik
Dit is de 5-cilinder met 88 pk.
Voldoet prima voor jouw doelen zoals je die omschrijft.
Bergopwaarts komt elke bus, niet voor niets dat de 1e versnelling zo kort is.
Wat wil je onderzoeken?
Wat bedoel je met informatie over typegoedkeuring?
Dat is alleen van belang als je een auto invoert.
In jouw geval moet je gewoon de auto aanbieden bij RDW voor een nieuw kenteken, indien je van benzine overstapt naar een dieselmotor.
Grt. Rik
Laatst bewerkt 09 mei 2011 20:38 doorRik Tiezema.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden