- Berichten: 1833
- Ontvangen bedankjes 391
Tussenschot L508D Brandweer
- H.P. de Jong
- Offline
- Platinum lid
- Met vriendelijke groet, Hans Peter
Met vriendelijke groet, Hans Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7773
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7773
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- H.P. de Jong
- Offline
- Platinum lid
- Met vriendelijke groet, Hans Peter
- Berichten: 1833
- Ontvangen bedankjes 391
Met vriendelijke groet, Hans Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- H.P. de Jong
- Offline
- Platinum lid
- Met vriendelijke groet, Hans Peter
- Berichten: 1833
- Ontvangen bedankjes 391
Met vriendelijke groet, Hans Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Berichten: 7117
- Ontvangen bedankjes 989
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Berichten: 7117
- Ontvangen bedankjes 989
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Martens
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 43
- Ontvangen bedankjes 3
Zoals eerder ook al gezecht, ik heb een mercedes L508D brandweer gekocht uit 1979, de brandweer ombouw is gedaan door Metz en heeft als type LF8 (voor wie dat wat zegt). Deze wil ik ombouwen tot camper. Maar er zit nogal wat vierkante buis in gelast wat daarvoor in de weg zit. Kan ik dit er allemaal zomaar uit halen of geeft het de carrosserie stevigheid en moet ik oppassen met wat ik weg haal? Zie de foto met wat ik bedoel.
Alvast heel erg bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.