- Berichten: 50
- Ontvangen bedankjes 1
Brandstofpomp
- S. Breedveld
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
Minder
Meer
26 jun 2020 19:38 #62118
door S. Breedveld
Beantwoord door S. Breedveld in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- W.O. Velthuis
- Offline
- Platinum lid
Minder
Meer
- Berichten: 2816
- Ontvangen bedankjes 379
26 jun 2020 15:16 #62117
door W.O. Velthuis
Wouter Velthuis
Mercedes L508DG 'Deutsches Rotes Kreuz' (1979)
Mercedes L508DG camper (1974)
Beantwoord door W.O. Velthuis in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Wouter Velthuis
Mercedes L508DG 'Deutsches Rotes Kreuz' (1979)
Mercedes L508DG camper (1974)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
26 jun 2020 15:06 #62115
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S. Breedveld
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
Minder
Meer
- Berichten: 50
- Ontvangen bedankjes 1
26 jun 2020 14:14 #62113
door S. Breedveld
Beantwoord door S. Breedveld in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
26 jun 2020 08:53 #62110
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
26 jun 2020 08:39 #62109
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.J.G.M. Spruit
- Bezoeker
25 jun 2020 22:47 - 25 jun 2020 23:12 #62106
door R.J.G.M. Spruit
Beantwoord door R.J.G.M. Spruit in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 25 jun 2020 23:12 doorR.J.G.M. Spruit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S. Breedveld
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Senior lid
Minder
Meer
- Berichten: 50
- Ontvangen bedankjes 1
25 jun 2020 22:10 #62104
door S. Breedveld
Brandstofpomp werd gestart door S. Breedveld
Hallo.
Ben weer aan de reanimatie begonnen van mijn 608. Waarschijnlijk door alg in brandstoftank vanwege het lange stilstaan wilde hij niet meer starten. Ik heb inmiddels filters vervangen en een tijdelijke bypass gemaakt met jerrycan. Diesel komt tot pomp middels het opvoerpompje. En ook weer retour naar waterfilter. Maar met starten komt er niets tot de verstuiverleiding. Deze blijven droog.
De pomp zelf kan ik niet ontluchten omdat de bout niet los te krijgen is. De schroevendraaier glijdt er steeds uit doordat de bout wat is uitgesleten. De onderste grotere bout lukt ook niet. Wat zou de reden kunnen zijn dat branstof wel tot pomp geraakt maar niet naar boven komt tot de leiding van de verstuivers ?
De stopknop staat niet ingedrukt.
Alvast bedankt aan degene die mij wat verder kan helpen.
Ik zou zo graag willen dat ie weer loopt...
Grt
Sergio
Ben weer aan de reanimatie begonnen van mijn 608. Waarschijnlijk door alg in brandstoftank vanwege het lange stilstaan wilde hij niet meer starten. Ik heb inmiddels filters vervangen en een tijdelijke bypass gemaakt met jerrycan. Diesel komt tot pomp middels het opvoerpompje. En ook weer retour naar waterfilter. Maar met starten komt er niets tot de verstuiverleiding. Deze blijven droog.
De pomp zelf kan ik niet ontluchten omdat de bout niet los te krijgen is. De schroevendraaier glijdt er steeds uit doordat de bout wat is uitgesleten. De onderste grotere bout lukt ook niet. Wat zou de reden kunnen zijn dat branstof wel tot pomp geraakt maar niet naar boven komt tot de leiding van de verstuivers ?
De stopknop staat niet ingedrukt.
Alvast bedankt aan degene die mij wat verder kan helpen.
Ik zou zo graag willen dat ie weer loopt...
Grt
Sergio
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden