­

Brandstofpomp

Meer
26 jun 2020 19:38 #62118 door S. Breedveld
Beantwoord door S. Breedveld in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2020 15:16 #62117 door W.O. Velthuis
Beantwoord door W.O. Velthuis in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Wouter Velthuis
Mercedes L508DG 'Deutsches Rotes Kreuz' (1979)
Mercedes L508DG camper (1974)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2020 15:06 #62115 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2020 14:14 #62113 door S. Breedveld
Beantwoord door S. Breedveld in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2020 08:53 #62110 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jun 2020 08:39 #62109 door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
De volgende gebruiker (s) zei dank u: S. Breedveld

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • R.J.G.M. Spruit
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jun 2020 22:47 - 25 jun 2020 23:12 #62106 door R.J.G.M. Spruit
Beantwoord door R.J.G.M. Spruit in topic Brandstofpomp
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 25 jun 2020 23:12 doorR.J.G.M. Spruit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
25 jun 2020 22:10 #62104 door S. Breedveld
Brandstofpomp werd gestart door S. Breedveld
Hallo.
Ben weer aan de reanimatie begonnen van mijn 608. Waarschijnlijk door alg in brandstoftank vanwege het lange stilstaan wilde hij niet meer starten. Ik heb inmiddels filters vervangen en een tijdelijke bypass gemaakt met jerrycan. Diesel komt tot pomp middels het opvoerpompje. En ook weer retour naar waterfilter. Maar met starten komt er niets tot de verstuiverleiding. Deze blijven droog.
De pomp zelf kan ik niet ontluchten omdat de bout niet los te krijgen is. De schroevendraaier glijdt er steeds uit doordat de bout wat is uitgesleten. De onderste grotere bout lukt ook niet. Wat zou de reden kunnen zijn dat branstof wel tot pomp geraakt maar niet naar boven komt tot de leiding van de verstuivers ?
De stopknop staat niet ingedrukt.
Alvast bedankt aan degene die mij wat verder kan helpen.
Ik zou zo graag willen dat ie weer loopt...
Grt
Sergio

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden
­