­

Dubbellucht in kwarttarief naar camper zonder rdw?

Meer
12 mei 2018 12:21 #44824 door F.J. Meijer
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 mei 2018 11:47 #44823 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: F.J. Meijer

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 mei 2018 18:18 #44808 door F.J. Meijer
Hoi,

Ik heb een vraagje!
Ik ben mij aan het verkennen voor een dubbellucht bus om te verbouwen naar een camperbus. Qua gebruik zie ik het als slaap en bergruimte. Leefruimte vooral onder de luifel. Het is toch Camperen he ;-)

De komende jaren zullen zich vooral op Nederland richten.

Ik hoef daarom ook niet zonodig aan de rdw en belastingdienst eisen te voldoen maar wil hem graag zoveel mogelijk naar eigen gebruik inrichten.

Als ik een benzine versie in de overgangsregeling neem dan betaal ik al een kwarttarief. Een camper op kenteken beidt dan ook geen voordeel.

Ik heb dan alle vrijheid de bus naar eigen smaak in te richten toch? Of zie ik iets over het hoofd (verzekering als camper?) en is het toch handig het op kenteken te zetten?

Er is hier vast deskundigheid aanwezig rond dit thema. Ik ben benieuwd.

Groeten!
Folkert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden
­