- Berichten: 92
- Ontvangen bedankjes 16
benzinevragen
- L.A. Hordijk
- Offline
- Verbannen
Minder
Meer
11 mrt 2018 22:08 #43073
door L.A. Hordijk
Beantwoord door L.A. Hordijk in topic benzinevragen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
11 mrt 2018 20:59 #43067
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic benzinevragen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
11 mrt 2018 19:53 #43066
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic benzinevragen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.D.K. van Egmond
- Offline
- Verbannen
- Gerard
Minder
Meer
- Berichten: 920
- Ontvangen bedankjes 180
11 mrt 2018 16:04 #43058
door G.D.K. van Egmond
Hartelijke groet, Gerard van Egmond
L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.
Beantwoord door G.D.K. van Egmond in topic benzinevragen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Hartelijke groet, Gerard van Egmond
L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 mrt 2018 13:02 #43054
door M.L. Post
benzinevragen werd gestart door M.L. Post
Mijn 408 (benzine) is technisch nog geheel in de staat zoals de Duitse brandweer 'm 40 jaar lang heeft onderhouden. En met een kleine 20.000 km. op de teller nog niet echt versleten. Ik rijd er nu 3 jaar in (weinig km/jaar), tot volle tevredenheid. Ik moet alleen vaak tanken. Verbruik is vaak slechter dan 1 op 3. Ik vraag me af of dat "normaal" is. Als de motor goed warm is, heeft-ie bij uitzetten flink last van nadieselen (zelf achteruit draaien). Ik heb gelezen dat dat kan komen door een te rijk mengsel. Is dat dan een kwestie van afstellen naar een minder rijk mengsel?
Ik vind het bijzonder dat mijn auto 2 benzinepompen heeft (een "gewone" mechanische pomp op de motor en een elektrische pomp bij de tank). Hoort dat zo, of kan dat misschien een beetje te veel druk opleveren? (en dus benzineverlies/verbruik).
Ik hoor graag of dit allemaal gewoon "normaal" is, of dat er iets verbeterd kan worden.
Ik vind het bijzonder dat mijn auto 2 benzinepompen heeft (een "gewone" mechanische pomp op de motor en een elektrische pomp bij de tank). Hoort dat zo, of kan dat misschien een beetje te veel druk opleveren? (en dus benzineverlies/verbruik).
Ik hoor graag of dit allemaal gewoon "normaal" is, of dat er iets verbeterd kan worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden