­

408 m115 ontsteking afstellen en olie soort

Meer
12 sep 2017 18:50 - 12 sep 2017 19:01 #39015 door Gerard H
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)
Laatst bewerkt 12 sep 2017 19:01 doorGerard H.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 sep 2017 17:28 #39014 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Dion Kuiper
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 sep 2017 16:15 #39013 door Dion Kuiper
408 m115 ontsteking afstellen en olie soort werd gestart door Dion Kuiper
Hallo allemaal,

Ik heb besloten om de 408 even helemaal na te lopen en wat dingen te vervangen. Ik ga de rotor+kap kabels en bougies vervangen en wil het tijdstip even nakijken met een lamp.
de carb zal een nieuw pakkings setje krijgen en wil alle olieën vervangen. En de remmen nalopen. Nu heb ik alleen een paar vragen:

Welke bougie's moeten er in en wat is de electrode afstand?

hoeveel graden voorontsteking heeft de motor nodig en welk toerental moet de motor draaien en vacuum los of niet?

Welke type olie en hoeveelheid gaat er in de motor , bak , achteras, remmen, luchtfilter olie gevuld?

Kan er voor de smeernippes gewoon universeel vet gebruikt worden?

Moet er nog speciaale koelvloeistof in of mag deze ook universeel zijn?

alvast bedankt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden
­