Aanzuigleiding diesel vervangen
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Spruit
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Koen Mertens
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Maarten
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Maarten
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Koen Mertens
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Mercedes 609D, met turbo, goed voor 105 pk.
Inbouw als camper 2003, voertuig is van 1988.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Maarten
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Koen Mertens
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
ik heb de voorbije maanden al enkele keren problemen gehad met mijn 508D doordat mijn motor valse lucht aanzuigt. Ik wil mijn brandstofsysteem dus eens grondig nakijken en wil daarbij ook de leidingen tussen de tank en de dieselpomp vervangen, na 31 jaar lijkt dat me niet overdreven
Die leidingen zijn origineel uitgevoerd in een soort harde kunststof maar die vind ik niet zo makkelijk. Mag ik die leidingen ook vervangen door standaard brandstofleidingen in rubber (eventueel versterkt met metalen gevlochten buitenmantel) of loop ik dan het risico dat de aanzuigleiding zichzelf 'dichtzuigt' doordat rubber flexibel is? Heeft iemand hier ervaring mee?
Vriendelijke groeten,
Koen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.