­

tankproblemen 408

Meer
08 jan 2017 14:00 #33924 door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • robbert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 jan 2017 12:26 #33919 door robbert
Beantwoord door robbert in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 jan 2017 11:01 - 08 jan 2017 11:02 #33916 door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)
Laatst bewerkt 08 jan 2017 11:02 doorGerard H.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • robbert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 jan 2017 10:07 #33915 door robbert
Beantwoord door robbert in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 jan 2017 09:21 - 08 jan 2017 09:22 #33912 door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)
Laatst bewerkt 08 jan 2017 09:22 doorGerard H.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • robbert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 jan 2017 23:18 #33911 door robbert
Beantwoord door robbert in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 jan 2017 22:32 #33909 door G.B.G. Duquesnoy
Beantwoord door G.B.G. Duquesnoy in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • robbert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 jan 2017 22:07 #33908 door robbert
Beantwoord door robbert in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 jan 2017 22:05 #33907 door G.B.G. Duquesnoy
Beantwoord door G.B.G. Duquesnoy in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • robbert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 jan 2017 21:37 #33906 door robbert
Beantwoord door robbert in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 jan 2017 20:28 #33904 door G.B.G. Duquesnoy
Beantwoord door G.B.G. Duquesnoy in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • robbert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 jan 2017 19:56 #33901 door robbert
Beantwoord door robbert in topic tankproblemen 408
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 jan 2017 13:40 - 07 jan 2017 13:41 #33894 door G.B.G. Duquesnoy
Ik heb een 408 met dubbele voordeuren, zie hier www.dubbellucht.nl/index.php/forum/vrage...tellen-en-wat-vragen . Daarom is de tankopening verplaatst naar achter de 2e deur. De spuit van de benzinepomp gaat niet recht in de tank, maar via een slang naar voren achter de instap langs. Die slang is echter horizontaal en heeft vrij snel na de opening een haakse bocht. Het gevolg is dat de benzinepomp direct afslaat, bij de minste inknijping van de trekker. Ik heb al geprobeerd via een trechter te tanken, maar dat is een geklieder en gaat erg langzaam omdat de trechter anders overloopt.
Het kan toch niet zijn dat deze bussen door Mercedes zo afgeleverd werden? Zeker als brandweerwagen lijkt het me handig om probleemloos en snel te kunnen tanken.

Heeft iemand anders deze opzet en ervaring ook? Of weten jullie een goede oplossing? De tank naar achteren schuiven gaat niet ivm de bladveren van de achterwielen en ik tank liever niet binnen in de bus door de vloer.
Laatst bewerkt 07 jan 2017 13:41 doorG.B.G. Duquesnoy.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden
­