- Ontvangen bedankjes 0
Lidmaatschap
- Bestuur de ruijter
- Verbannen
Minder
Meer
14 sep 2016 10:22 #31540
door Bestuur de ruijter
Beantwoord door Bestuur de ruijter in topic Lidmaatschap
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.F. Smaling
- Platinum lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
14 sep 2016 09:52 #31539
door J.F. Smaling
Beantwoord door J.F. Smaling in topic Lidmaatschap
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
- M.A. de Ruiter
- Onderwerp Auteur
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 3
14 sep 2016 00:30 #31537
door M.A. de Ruiter
Lidmaatschap werd gestart door M.A. de Ruiter
Hallo Allemaal,
ben net nieuw hier en heb mezelf netjes eerst geregistreerd en vervolgens aangemeld. Nu kreeg ik bij de aanmelding het volgende:
Ik heb alle rekeningnummers tbv automatische incasso ingevuld maar werd vervolgens doorgeleid naar een betaal pagina waar ik via Ideal opnieuw moest betalen.
Kan iemand mij vertellen of de kosten nu automatisch worden afgeschreven of dat ik toch via (bijv) Ideal moet betalen?
Verder even een snelle voorstelrondje... Wij zijn Wilma en Marcel en zijn op zoek naar een Vario bus om een camper in te (laten) bouwen. We willen er voor lagere tijd (>1jr) mee op reis en zoeken iets in de richting van een 815 of 816.
We hebben nog zoveel vragen maar first things first...
Groeten en tot snel
Wilma en Marcel
ben net nieuw hier en heb mezelf netjes eerst geregistreerd en vervolgens aangemeld. Nu kreeg ik bij de aanmelding het volgende:
Ik heb alle rekeningnummers tbv automatische incasso ingevuld maar werd vervolgens doorgeleid naar een betaal pagina waar ik via Ideal opnieuw moest betalen.
Kan iemand mij vertellen of de kosten nu automatisch worden afgeschreven of dat ik toch via (bijv) Ideal moet betalen?
Verder even een snelle voorstelrondje... Wij zijn Wilma en Marcel en zijn op zoek naar een Vario bus om een camper in te (laten) bouwen. We willen er voor lagere tijd (>1jr) mee op reis en zoeken iets in de richting van een 815 of 816.
We hebben nog zoveel vragen maar first things first...
Groeten en tot snel
Wilma en Marcel
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden