­

Aanschaf MB 209D uit 1983

• Eli
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 mei 2016 16:43 #28145 door Eli
Aanschaf MB 209D uit 1983 werd gestart door Eli
Beste leden Dubbellucht.

Na lang zoeken en inlezen op internet ( en dit mooie forum :) ) heb ik een ( na mijn mening ) mooie camper gevonden, aangezien ik nog nooit in het bezit van een auto ben geweest en al lange tijd opzoek ben naar een mooie MB camper denk ik er nu een gevonden te hebben.
ik zou de camper willen gebruiken om tijdelijk ( niet langer dan 3 weken aan een stuk ) in te verblijven en als transport wagen, vandaar dat mijn keuze gevallen is op deze bus.
het gaat om een MB 209D uit 1983 met een 616OM ( 2.4 ) diesel met 373.561 op de teller.
de verkoper zegt dat de bus nog helemaal technisch in orde is, alleen ontbreekt de huishoudaccu en de standkachel, de verkoper zegt dat deze gemakkelijk aan te sluiten zijn op het al aangebrachte systeem ( leiding voor gas en aansluiting en isolatie voor accu ).
Mijn plan is om de wagen te gaan bezichtigen en deze naar een APK station te brengen voor een keuring.
aangezien ik ( nog ) niet zo veel weet van deze bussen zou ik graag gebruik maken van jullie ervaring en expertise, mijn vraag is of jullie misschien even een kijkje willen werpen op de advertentie en mij nog een aantal tips te geven en misschien waar ik extra op moet letten bij de bezichtiging.

de advertentie:

www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-ben...usPage=mijnberichten

alvast heel erg bedankt!

M.V.G.

Eli

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden
­