­

Tankvlotter defect

Meer
27 mrt 2016 20:03 #26663 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 19:53 - 27 mrt 2016 22:01 #26660 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 27 mrt 2016 22:01 doorS.B. Mooyman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 19:48 - 27 mrt 2016 19:55 #26659 door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Bijlagen:
Laatst bewerkt 27 mrt 2016 19:55 doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 18:41 #26653 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 17:33 #26651 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 16:47 #26647 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 15:00 - 27 mrt 2016 15:07 #26641 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Bijlagen:
Laatst bewerkt 27 mrt 2016 15:07 doorS.B. Mooyman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 11:57 - 27 mrt 2016 11:58 #26625 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Laatst bewerkt 27 mrt 2016 11:58 doorE.A. Gielis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 11:07 #26620 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 mrt 2016 09:35 #26616 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 mrt 2016 21:25 - 26 mrt 2016 21:58 #26612 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 26 mrt 2016 21:58 doorS.B. Mooyman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 mrt 2016 23:08 #26117 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 mrt 2016 16:14 #26092 door Tj. Hoekstra
Beantwoord door Tj. Hoekstra in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

MB508 oprijtruck 1972 2014-2016
MB614 met OM904LA met speras 2005

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 mrt 2016 14:15 #26086 door J.M. Thielen
Beantwoord door J.M. Thielen in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mrt 2016 21:09 #25982 door T. Exelmans
Beantwoord door T. Exelmans in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Thibaut

Mercedes-Benz L508DG 1980

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mrt 2016 19:17 #25969 door S.B. Mooyman
Beantwoord door S.B. Mooyman in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mrt 2016 18:04 #25961 door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Tankvlotter defect
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 mrt 2016 15:14 - 01 mrt 2016 16:29 #25946 door S.B. Mooyman
Tankvlotter defect werd gestart door S.B. Mooyman
Vandaag naar een adresje op sloperij De Liede bij Haarlem geweest voor een andere tankvlotter. Wat bleek, mijn 90 liter tank is niet orgineel. Dat komt omdat het een oude ME bus is. Die wouten zijn natuurlijk als de dood dat iemand zo'n bus met ME-ers in de hens steekt :lol: Tanken doe ik daarom binnen in de auto, rechts van de treeplank.

Het lijkt er op dat het vlottermechanisme hetzelfde is als in 60 liter tanks van ~20 cm hoog. Mijn tank is ook 20 cm hoog, en de buitenkant van de vlotter ziet er hetzelfde uit. De vlotter op De Liede zat nog in de tank, stond al lange tijd buiten, en er stond een auto bovenop.

Het lijkt lastig op korte termijn aan een goede vlotter te komen, en eerst moet de mijne er uit, om zeker te zijn dat het dezelfde is als in de 60 liter tanks.

Vraag: zijn deze vlotter mechanismes vaak te repareren, of niet? Oorzaak van het defect lijkt enkele jaren stalling met niet-volle tank te zijn geweest.


Groet, Serge
Laatst bewerkt 01 mrt 2016 16:29 doorS.B. Mooyman.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.547 seconden
­