Tankvlotter defect
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tj. Hoekstra
- Offline
- Platinum lid
- Vario 614 uit 2005, met OM 904 LA
- Berichten: 2732
- Ontvangen bedankjes 362
MB508 oprijtruck 1972 2014-2016
MB614 met OM904LA met speras 2005
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.M. Thielen
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 229
- Ontvangen bedankjes 2
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- T. Exelmans
- Offline
- Elite lid
- Berichten: 262
- Ontvangen bedankjes 14
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.B. Mooyman
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 88
- Ontvangen bedankjes 1
Het lijkt er op dat het vlottermechanisme hetzelfde is als in 60 liter tanks van ~20 cm hoog. Mijn tank is ook 20 cm hoog, en de buitenkant van de vlotter ziet er hetzelfde uit. De vlotter op De Liede zat nog in de tank, stond al lange tijd buiten, en er stond een auto bovenop.
Het lijkt lastig op korte termijn aan een goede vlotter te komen, en eerst moet de mijne er uit, om zeker te zijn dat het dezelfde is als in de 60 liter tanks.
Vraag: zijn deze vlotter mechanismes vaak te repareren, of niet? Oorzaak van het defect lijkt enkele jaren stalling met niet-volle tank te zijn geweest.
Groet, Serge
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.