- Ontvangen bedankjes 1
lid worden dubbellucht tav Dhr Ton de Ruiter
- J.F. Smaling
- Platinum lid
Minder
Meer
09 nov 2015 20:26 #23954
door J.F. Smaling
Beantwoord door J.F. Smaling in topic lid worden dubbellucht tav Dhr Ton de Ruiter
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.P. Berend
- Onderwerp Auteur
- Verbannen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 nov 2015 19:01 #23949
door J.P. Berend
lid worden dubbellucht tav Dhr Ton de Ruiter werd gestart door J.P. Berend
Geachte, Heer de Ruiter,
Ik heb mijzelf als lid ingeschreven ongeveer twee weken geleden ik heb een inlognaam en een wachtwoord toegewezen gekregen echter schijnt dit niet voldoende te zijn om volwaardig en betalend lid worden. Graag zou ik de informatie ontvangen hoe je dit kan doen en dus volwaardig lid te worden van dubbellucht. Ik ben in sinds kort in het bezit van een verlengde Mercedes 407D met laadklep uit 1985! en zoals u begrijpt wil ik graag volwaardig lid worden.
Ik hoop dat u mij een berichtje terug stuurt met instructies hoe dit in zijn werk gaat.
Met vriendelijke groet,
J.P Berend
Ik heb mijzelf als lid ingeschreven ongeveer twee weken geleden ik heb een inlognaam en een wachtwoord toegewezen gekregen echter schijnt dit niet voldoende te zijn om volwaardig en betalend lid worden. Graag zou ik de informatie ontvangen hoe je dit kan doen en dus volwaardig lid te worden van dubbellucht. Ik ben in sinds kort in het bezit van een verlengde Mercedes 407D met laadklep uit 1985! en zoals u begrijpt wil ik graag volwaardig lid worden.
Ik hoop dat u mij een berichtje terug stuurt met instructies hoe dit in zijn werk gaat.
Met vriendelijke groet,
J.P Berend
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden