- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
hoeveel bar cilinders (408 mercedes)
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
05 aug 2015 15:59 - 05 aug 2015 16:01 #22399
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic hoeveel bar cilinders (408 mercedes)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 05 aug 2015 16:01 doorP.J. Bottema.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 7117
- Ontvangen bedankjes 989
05 aug 2015 15:05 #22396
door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic hoeveel bar cilinders (408 mercedes)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 aug 2015 13:24 #22394
door R.E. Lips
Beantwoord door R.E. Lips in topic hoeveel bar cilinders (408 mercedes)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
03 aug 2015 23:04 - 03 aug 2015 23:05 #22363
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic hoeveel bar cilinders (408 mercedes)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 03 aug 2015 23:05 doorP.J. Bottema.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. de Haan
- Offline
- Premium lid
Minder
Meer
- Berichten: 101
- Ontvangen bedankjes 12
28 jul 2015 08:49 #22279
door J. de Haan
Beantwoord door J. de Haan in topic hoeveel bar cilinders (408 mercedes)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 jul 2015 22:52 #22198
door R.E. Lips
hoeveel bar cilinders (408 mercedes) werd gestart door R.E. Lips
hoi iedereen,
ik ben sinds een aantal maanden de troste bezitter van een mercedes lf 408 g. Ik heb hem na veel laswerk en gesleutel ondertussen op de weg gekregen, maar met een goede aanhanger is hij niet voorruit te branden. (50 heuveltje op op de snelweg) Ik heb het vermoeden dat mijn zuigerveren niet meer goed zijn. ook door het overmatige oliegebruik en de zwarte aanslag in mijn uitlaat.
Ik heb nu de cilinders doorgemeten en de uitslagen zij: 9,7-9,3-10,5-9 bar. ik meen te weten dat het onderlinge verschil niet meer als 10% mag zijn, klopt dit?. En hoeveel is de druk normaal??
Verder vind ik het blok dus niet echt pittig genoeg. Heeft iemand tips voor modernere blokken die er vrij eenvoudig in te bouwen zijn. (de ingewikkelde wil ik ook graag weten dan heb ik van de winter wat te doen.)
Alvast bedankt voor de reacties en tips.
gr roland
ik ben sinds een aantal maanden de troste bezitter van een mercedes lf 408 g. Ik heb hem na veel laswerk en gesleutel ondertussen op de weg gekregen, maar met een goede aanhanger is hij niet voorruit te branden. (50 heuveltje op op de snelweg) Ik heb het vermoeden dat mijn zuigerveren niet meer goed zijn. ook door het overmatige oliegebruik en de zwarte aanslag in mijn uitlaat.
Ik heb nu de cilinders doorgemeten en de uitslagen zij: 9,7-9,3-10,5-9 bar. ik meen te weten dat het onderlinge verschil niet meer als 10% mag zijn, klopt dit?. En hoeveel is de druk normaal??
Verder vind ik het blok dus niet echt pittig genoeg. Heeft iemand tips voor modernere blokken die er vrij eenvoudig in te bouwen zijn. (de ingewikkelde wil ik ook graag weten dan heb ik van de winter wat te doen.)
Alvast bedankt voor de reacties en tips.
gr roland
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden