­

hoeveel bar cilinders (408 mercedes)

Meer
05 aug 2015 15:59 - 05 aug 2015 16:01 #22399 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Bijlagen:
Laatst bewerkt 05 aug 2015 16:01 doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 aug 2015 15:05 #22396 door Gerard H
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 aug 2015 13:24 #22394 door R.E. Lips
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 aug 2015 23:04 - 03 aug 2015 23:05 #22363 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Laatst bewerkt 03 aug 2015 23:05 doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jul 2015 08:49 #22279 door J. de Haan
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jul 2015 22:52 #22198 door R.E. Lips
hoi iedereen,

ik ben sinds een aantal maanden de troste bezitter van een mercedes lf 408 g. Ik heb hem na veel laswerk en gesleutel ondertussen op de weg gekregen, maar met een goede aanhanger is hij niet voorruit te branden. (50 heuveltje op op de snelweg) Ik heb het vermoeden dat mijn zuigerveren niet meer goed zijn. ook door het overmatige oliegebruik en de zwarte aanslag in mijn uitlaat.

Ik heb nu de cilinders doorgemeten en de uitslagen zij: 9,7-9,3-10,5-9 bar. ik meen te weten dat het onderlinge verschil niet meer als 10% mag zijn, klopt dit?. En hoeveel is de druk normaal??

Verder vind ik het blok dus niet echt pittig genoeg. Heeft iemand tips voor modernere blokken die er vrij eenvoudig in te bouwen zijn. (de ingewikkelde wil ik ook graag weten dan heb ik van de winter wat te doen.)

Alvast bedankt voor de reacties en tips.

gr roland

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden
­