- Ontvangen bedankjes 0
Startknop Mercedes 207
30 apr 2015 12:07 - 30 apr 2015 12:46 #20780
door F.H. Flos
Met vriendelijke groet,
Vico
2ontour
Niet de eindbestemming maar de reis is het doel.
Beantwoord door F.H. Flos in topic Startknop Mercedes 207
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Met vriendelijke groet,
Vico
2ontour
Niet de eindbestemming maar de reis is het doel.
Laatst bewerkt 30 apr 2015 12:46 doorF.H. Flos.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bestuur Onderdelen
- Onderwerp Auteur
- Verbannen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 apr 2015 23:56 #20763
door Bestuur Onderdelen
Startknop Mercedes 207 werd gestart door Bestuur Onderdelen
Hallo mede bestuurders.
Ik bestuur met veel plezier een 207 James cook uit 1980. Ik heb nu alleen een probleem met het starten van de camper. Soms lijkt het net of de start knop het niet meer goed doet. Voorgloeien doet hij wel gewoon maar als ik hem daarna door trek start hij de ene keer wel en de andere keer niet. Ik hoor dan alleen een tik maar hij pakt hem niet door. nu vraag ik me af of iemand dit probleem kent en mij misschien informatie kan geven wat ik kan doen. Ik heb er al een nieuwe startmotor laten in zetten.
Ik hoor graag van jullie.
Ciao
Michael
Ik bestuur met veel plezier een 207 James cook uit 1980. Ik heb nu alleen een probleem met het starten van de camper. Soms lijkt het net of de start knop het niet meer goed doet. Voorgloeien doet hij wel gewoon maar als ik hem daarna door trek start hij de ene keer wel en de andere keer niet. Ik hoor dan alleen een tik maar hij pakt hem niet door. nu vraag ik me af of iemand dit probleem kent en mij misschien informatie kan geven wat ik kan doen. Ik heb er al een nieuwe startmotor laten in zetten.
Ik hoor graag van jullie.
Ciao
Michael
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden