- Ontvangen bedankjes 0
Even voorstellen en vraag over achteras
- T.M. Stokhof
- Onderwerp Auteur
- Verbannen
Minder
Meer
19 mrt 2015 11:10 #20196
door T.M. Stokhof
Beantwoord door T.M. Stokhof in topic Even voorstellen en vraag over achteras
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 mrt 2015 20:36 #20185
door Arno Z
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Beantwoord door Arno Z in topic Even voorstellen en vraag over achteras
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
- T.M. Stokhof
- Onderwerp Auteur
- Verbannen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 mrt 2015 11:30 #20176
door T.M. Stokhof
Even voorstellen en vraag over achteras werd gestart door T.M. Stokhof
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit Forum en heb een Hymer S560 op Mercedes 310 (enkellucht dus )
Ik overweeg om lid te worden van de club, als dit met twee wielen te weinig mag. Het lijkt mij een leuke vereniging en het is een interessant forum.
Nu heb ik ook een vraag. Er wordt een trekhaak onder de camper geschroefd en het te trekken max. aanhangergewicht moet op het kentekenbewijs bijgeschreven worden. Nu zijn er ook twee veerbladen achter bij gekomen en omdat het kenteken toch gewijzigd moet worden dacht ik gelijk het max. toegelaten gewicht te laten verhogen van 3200 naar 3500kg. Kan dit zomaar? Volgens mij is de achteras van de 310 identiek aan die van de 410 afgezien van de overbrenging en zou het moeten kunnen. Heb ik het bij het juiste eind?
Ik overweeg om lid te worden van de club, als dit met twee wielen te weinig mag. Het lijkt mij een leuke vereniging en het is een interessant forum.
Nu heb ik ook een vraag. Er wordt een trekhaak onder de camper geschroefd en het te trekken max. aanhangergewicht moet op het kentekenbewijs bijgeschreven worden. Nu zijn er ook twee veerbladen achter bij gekomen en omdat het kenteken toch gewijzigd moet worden dacht ik gelijk het max. toegelaten gewicht te laten verhogen van 3200 naar 3500kg. Kan dit zomaar? Volgens mij is de achteras van de 310 identiek aan die van de 410 afgezien van de overbrenging en zou het moeten kunnen. Heb ik het bij het juiste eind?
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.250 seconden