Kan iemand mij informatie verschaffen over het gloeisysteem van de Hymer. Er ligt een om616 blok in met 65 pk. Het is een serie systeem met bougies van 0.9 volt. Er zijn problemen onstaan met gloeien alleen kan ik deze niet thuis brengen. Ik heb nu voor de 3e keer nieuwe gloeibougies gestoken maar het wil niet goed blijven. De 1e keren dat mijn bougies kapot gingen kwam door mijn injectoren die mijn voorkamers verbrand hadden. Maar nu ik de nozzels van de injectoren vervangen heb en de voorkamers. Blijft het probleem bestaan dat mijn gloeibougies door branden. Er is aan de buitenkant geen schade te zien maar met meten op de massa en het aansluit punt geeft mijn meter niks aan. Wat ik tot nu toe heb gevonden is een spiraal onder de motorkap met een bi-metaal voor mijn gloeilampje en ik heb de draad gemeten van de + op de eerste bougie. Ik meet hier van + naar massa 12 volt. Maar ik heb te weinig kennis over dit systeem om de storing te vinden. Vandaar de vraag wie mee kan bijscholen betreft dit onderwerp.