- Berichten: 594
- Ontvangen bedankjes 27
Voorstelllen + Vraag (Max&Tommie)
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- A.N. Al
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.F. Smaling
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 583
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.F. Smaling
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 583
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bottema
- Offline
- Platinum lid
- L409 op LPG
- Berichten: 7772
- Ontvangen bedankjes 980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Max
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Allebij Harley rijders en harley sleutelaars, te vinden op het Harley forum.
Nu even terug naar DubbelLucht.
Wij hebben onlangs een 406 gekocht om te verbouwen naar foodtruck die komt te staan op diverse Amerikaanse meetings.
Het busje reed prima totdat er opeens harde tikken vanuit het blok kwamen en rook uit de olievulbuis kwam.
Uiteraard via de ANWB op laten halen en sindsdien staat hij op een terrein in Aalsmeer.
De tuimelaars en kleppen, eigenlijk alles bovenin, is opnieuw afgesteld. Ziet er ook prima uit verder. Uiteraard kunnen het de verstuivers zijn, maar.... het kan erger.. veel erger...
De motor geeft nog steeds harde tikken en heeft nu drukverlies, dus komt eigenllijk niet vooruit.
We vrezen voor het ergste...
wat ga ik jullie vragen; aangezien er een prachtige sticker met DUBBELLUCHT op dit beeste pronkt, ga ik er vanuit dat deze vraag jullie niet onbekend is.
welk blok kan ik zonder al te veel aanpassingen in mijn busje zetten?
het is een L406D uit 1968
er zit als ik het goed heb een 615 in, en er zou zonder problemen een 616 in kunnen toch? Maar kunnnen we zwaarder? een 617 of ander type?
Misschien dat iemand wat te koop heeft voor een zacht prijsje...
gegroet Dubbbelluchters...
Max & Tommie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.