- Ontvangen bedankjes 980
Opzoek naar een Mercedes 407 kenner omgeving A'dam
- P.J. Bottema
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
27 feb 2014 20:40 #14686
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic Opzoek naar een Mercedes 407 kenner omgeving A'dam
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27 feb 2014 19:41 #14685
door F. Valk
Beantwoord door F. Valk in topic Opzoek naar een Mercedes 407 kenner omgeving A'dam
- P.J. Bottema
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 980
23 feb 2014 15:03 #14633
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic Opzoek naar een Mercedes 407 kenner omgeving A'dam
23 feb 2014 13:26 #14631
door F. Valk
Opzoek naar een Mercedes 407 kenner omgeving A'dam werd gestart door F. Valk
Beste Mensen,
Ik heb een mercedes 407d camper uit 1979. Ik heb zelf vrij weinig verstand van auto's maar ik wil na de zomer een aantal maanden met de camper gaan reizen en ik wil graag voor die tijd de camper helemaal laten checken door iemand die verstand van deze bussen heeft. En die mij ook de nodige tips kan geven over de camper.
Ik woon in de omgeving van A'dam maar ben ook zeker bereid om voor iemand met veel verstand van deze camper een stuk te moeten reizen.
ps. Ik heb mij nog niet ingeschreven voor deze site en ik heb een camper verzekering van de ANWB is het voordelig en handig om mij wel in te schrijven op deze site? of vooral handig?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik heb een mercedes 407d camper uit 1979. Ik heb zelf vrij weinig verstand van auto's maar ik wil na de zomer een aantal maanden met de camper gaan reizen en ik wil graag voor die tijd de camper helemaal laten checken door iemand die verstand van deze bussen heeft. En die mij ook de nodige tips kan geven over de camper.
Ik woon in de omgeving van A'dam maar ben ook zeker bereid om voor iemand met veel verstand van deze camper een stuk te moeten reizen.
ps. Ik heb mij nog niet ingeschreven voor deze site en ik heb een camper verzekering van de ANWB is het voordelig en handig om mij wel in te schrijven op deze site? of vooral handig?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden