Op pad voor het goede doel !
- markio
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
03 nov 2013 21:40 #12868
door markio
Op pad voor het goede doel ! werd gestart door markio
Beste Allemaal,
Ik zal me eerst eens even voorstellen.
Mijn naam ik Mark van Dis, 23 jaar, verkoper bij een Volkswagen en Audi dealer en een actief bestuurslid bij Stichting westland4gambia (penningmeester).
Na een eerder bezoek in 2010 heeft het land Gambia ons aangegrepen.
Om preciezer te zijn de kinderen en de toestand van hun gebitten. Hier willen we wat aan veranderen ! Dit motto heeft geresulteerd in de stichting Westland 4 Gambia.
Na een voorbereiding van ruim een jaar zijn we op 16 februari jl. met 13 personen en 6 auto’s vanuit Naaldwijk (gelegen in het Westland) richting Gambia vertrokken. Na een indrukwekkende reis van twee weken en bijna 8.000km hebben de auto’s en alle teamleden het doel bereikt, Gambia !
De auto’s hebben allen een eigen bestemming gekregen waaronder ambulances, een taxiproject voor kinderen en een MB 310D mobiele tandartspraktijk (ons hoofdproject).
Voor de teamleden is hun deel afgesloten, voor ons als stichting ging het echter nu pas beginnen ! Per half maart is de Gambiaanse tandarts welke bij onze Gambiaanse stichting in dienst is begonnen met zijn werkzaamheden.
De tandarts reist elke middag samen met zijn assistente met de mobiele tandartspraktijk naar een van de vele basisscholen in de omgeving.
Hier worden door de tandarts en zijn assistent per middag circa 60 tot 70 kinderen verlost van hun kiespijn. De gemaakte kosten, denk hierbij aan verdovingen, gereedschappen enz. worden door ons als stichting vergoed.
Onlangs hebben wij van de firma IOI Loders Crocklaan uit Wormerveer een compleet uitgeruste MB 608D brandweerauto gedoneerd gekregen. Deze gaat door een medebestuurslid en zijn vriend in februari over de weg (ruim 7000km !) naar Gambia gereden worden.
Dit is ook de reden waardoor ik bij jullie terecht gekomen ben.
En we hopen via dit forum onze vragen beantwoord te krijgen.
Op dit moment hebben we reeds drie zaken welke we graag bespreekbaar maken :
1. Wij zijn opzoek naar een 2e brandstoftank.
2. Wij zijn opzoek naar een extra reservewiel.
3. Wij zijn opzoek naar 6 goede banden.
Ik hoop dat jullie hier ons mee kunnen helpen / kunnen informeren.
Alvast bedankt !
Groeten Mark.
mark @ westland4gambia . nl
www.westland4gambia.nl
www.westland4gambia.nl/buurman&buurman
Ik zal me eerst eens even voorstellen.
Mijn naam ik Mark van Dis, 23 jaar, verkoper bij een Volkswagen en Audi dealer en een actief bestuurslid bij Stichting westland4gambia (penningmeester).
Na een eerder bezoek in 2010 heeft het land Gambia ons aangegrepen.
Om preciezer te zijn de kinderen en de toestand van hun gebitten. Hier willen we wat aan veranderen ! Dit motto heeft geresulteerd in de stichting Westland 4 Gambia.
Na een voorbereiding van ruim een jaar zijn we op 16 februari jl. met 13 personen en 6 auto’s vanuit Naaldwijk (gelegen in het Westland) richting Gambia vertrokken. Na een indrukwekkende reis van twee weken en bijna 8.000km hebben de auto’s en alle teamleden het doel bereikt, Gambia !
De auto’s hebben allen een eigen bestemming gekregen waaronder ambulances, een taxiproject voor kinderen en een MB 310D mobiele tandartspraktijk (ons hoofdproject).
Voor de teamleden is hun deel afgesloten, voor ons als stichting ging het echter nu pas beginnen ! Per half maart is de Gambiaanse tandarts welke bij onze Gambiaanse stichting in dienst is begonnen met zijn werkzaamheden.
De tandarts reist elke middag samen met zijn assistente met de mobiele tandartspraktijk naar een van de vele basisscholen in de omgeving.
Hier worden door de tandarts en zijn assistent per middag circa 60 tot 70 kinderen verlost van hun kiespijn. De gemaakte kosten, denk hierbij aan verdovingen, gereedschappen enz. worden door ons als stichting vergoed.
Onlangs hebben wij van de firma IOI Loders Crocklaan uit Wormerveer een compleet uitgeruste MB 608D brandweerauto gedoneerd gekregen. Deze gaat door een medebestuurslid en zijn vriend in februari over de weg (ruim 7000km !) naar Gambia gereden worden.
Dit is ook de reden waardoor ik bij jullie terecht gekomen ben.
En we hopen via dit forum onze vragen beantwoord te krijgen.
Op dit moment hebben we reeds drie zaken welke we graag bespreekbaar maken :
1. Wij zijn opzoek naar een 2e brandstoftank.
2. Wij zijn opzoek naar een extra reservewiel.
3. Wij zijn opzoek naar 6 goede banden.
Ik hoop dat jullie hier ons mee kunnen helpen / kunnen informeren.
Alvast bedankt !
Groeten Mark.
mark @ westland4gambia . nl
www.westland4gambia.nl
www.westland4gambia.nl/buurman&buurman
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.262 seconden