­

Vraag over Mercedes 206D

• Marielle -
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 aug 2013 21:22 #12232 door Marielle -
Beantwoord door Marielle - in topic Vraag over Mercedes 206D
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorMarielle -.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Guus Jager
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 aug 2013 22:01 - 06 aug 2013 22:04 #12231 door Guus Jager
Beantwoord door Guus Jager in topic Vraag over Mercedes 206D
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 06 aug 2013 22:04 doorGuus Jager.

• Marielle -
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 aug 2013 20:51 #12230 door Marielle -
Vraag over Mercedes 206D werd gestart door Marielle -
Hallo!

Ik heb een vraagje over een kampeerauto die te koop staat op marktplaats. Het betreft een Mercedes L 206D. Ik rijd al maanden langs deze bus wanneer ik mijn zoon naar het kinderdagverblijf bracht en haalde en ik ben er dolverliefd op. En toen bleek deze ineens te koop te staan op marktplaats. Mijn eerste neiging is dan ook dat ik 'm wil kopen!

De bus is echter in niet al te florrisante staat. Aan de buitenkant heb ik nooit enige noemenswaardige schade kunnen ontdekken en volgens de verkoper is de motor in goede staat...Maar de verkoper geeft aan dat de versnellingspook los is geschoten en er dus een nieuwe gezocht moet worden maar ook moet worden geinstalleerd.

Nu is 1000e niet het einde van de wereld...maar ik wil ook geen bus kopen waar ik nog geen meter mee heb kunnen rijden...

Heeft iemand een idee wat het installeren van een versnellingspook kost? Is dat een klusje van een half uurtje?

Of moet ik deze bus maar laten voor wat het is (met pijn in mijn hart). Ik weet niet of een link naar de advertentie mag?

Ik ben zelf geen handige sleutelaar (niet met auto's althans), maar heb wel mensen in mijn omgeving die dat wel zijn. Eigenlijk wil ik een bus waar ik leuke reisjes mee kan maken met mijn zoontje en waar ik ook door leer sleutelen. Ik ben dus een beginner.

Kan iemand me advies geven? Is het bedrag dermate laag dat ik het risico wel kan nemen? Of sowieso niet doen?

Enfin, alle hulp en inzichten zijn welkom!

Marielle
Laatst bewerkt doorMarielle -.

Tijd voor maken pagina: 0.280 seconden
­