- Ontvangen bedankjes 0
Advies voor 406D uit 1971
18 feb 2013 15:57 - 18 feb 2013 15:58 #11062
door E. Roeten
Beantwoord door E. Roeten in topic Advies voor 406D uit 1971
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 18 feb 2013 15:58 doorE. Roeten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cor Zwakman
- Bezoeker
13 feb 2013 00:19 #11061
door Cor Zwakman
Beantwoord door Cor Zwakman in topic Advies voor 406D uit 1971
Laatst bewerkt doorCor Zwakman.
- Alicja prorokova
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
12 feb 2013 22:36 #11060
door Alicja prorokova
Beantwoord door Alicja prorokova in topic Advies voor 406D uit 1971
Laatst bewerkt doorAlicja prorokova.
- P.J. Bottema
- Platinum lid
- L409 op LPG
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 980
12 feb 2013 22:22 - 12 feb 2013 22:24 #11059
door P.J. Bottema
Beantwoord door P.J. Bottema in topic Advies voor 406D uit 1971
Laatst bewerkt 12 feb 2013 22:24 doorP.J. Bottema.
- Alicja prorokova
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
12 feb 2013 21:39 #11058
door Alicja prorokova
Advies voor 406D uit 1971 werd gestart door Alicja prorokova
Hallo!
Ik ben al 10 jaar de trotse eigenaresse van een 406D uit 1971 welke ik gebruik als vervoer voor mijn paard en vaak ook voor hooi, stro, verhuizingen, overnachtingenen noem het maar op...
Ik (en mijn vriend) hebben dit oude beestje altijd goed onderhouden en bijgehouden! Helaas is afgelopen week de motor kapot gegaan!? Volgens de garage is de cilinderkoppakking kapot. We hebben nog niets losgehaald en weten dus ook niet of het alleen de pakking is of er een groter probleem onder schuilt.
Mijn vraag is nu: als het alleen de pakking is, is zoiets goed te verkrijgen en te maken of raden jullie dit af? ik vraag dit omdat de garage er niet aan wilde beginnen omdat volgens hun de compressie dan niet meer voldoende zou zijn in de motor. ter info: de wagen heeft 193.000 km op de teller.
De volgende vraag is dan: mocht het geen zin hebben waar haal ik dan een ander blok vandaan en is het eventueel mogelijk ook een ander (iets krachtiger) blok te gebruiken? En zijn er in de buurt van Maastricht ook mensen te vinden die zoiets kunnen en willen??? please help!!!
Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag en ik hoop dat jullie tips voor mij hebben!!
Groet Alicja
Ik ben al 10 jaar de trotse eigenaresse van een 406D uit 1971 welke ik gebruik als vervoer voor mijn paard en vaak ook voor hooi, stro, verhuizingen, overnachtingenen noem het maar op...
Ik (en mijn vriend) hebben dit oude beestje altijd goed onderhouden en bijgehouden! Helaas is afgelopen week de motor kapot gegaan!? Volgens de garage is de cilinderkoppakking kapot. We hebben nog niets losgehaald en weten dus ook niet of het alleen de pakking is of er een groter probleem onder schuilt.
Mijn vraag is nu: als het alleen de pakking is, is zoiets goed te verkrijgen en te maken of raden jullie dit af? ik vraag dit omdat de garage er niet aan wilde beginnen omdat volgens hun de compressie dan niet meer voldoende zou zijn in de motor. ter info: de wagen heeft 193.000 km op de teller.
De volgende vraag is dan: mocht het geen zin hebben waar haal ik dan een ander blok vandaan en is het eventueel mogelijk ook een ander (iets krachtiger) blok te gebruiken? En zijn er in de buurt van Maastricht ook mensen te vinden die zoiets kunnen en willen??? please help!!!
Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag en ik hoop dat jullie tips voor mij hebben!!
Groet Alicja
Laatst bewerkt doorAlicja prorokova.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden