- Ontvangen bedankjes 406
Iemand gezocht die kan helpen onze 508 van een nieuwe caravanopbouw te voorzien
- H.P. de Jong
-
- Platinum lid
-
- Met vriendelijke groet, Hans Peter
Minder
Meer
16 feb 2022 20:35 - 16 feb 2022 22:24 #74970
door H.P. de Jong
Met vriendelijke groet, Hans Peter
Beantwoord door H.P. de Jong in topic Iemand gezocht die kan helpen onze 508 van een nieuwe caravanopbouw te voorzien
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Met vriendelijke groet, Hans Peter
Laatst bewerkt 16 feb 2022 22:24 doorH.P. de Jong.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- K. Verpaalen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- 508 met Caravanopbouw
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 feb 2022 21:07 #74958
door K. Verpaalen
Iemand gezocht die kan helpen onze 508 van een nieuwe caravanopbouw te voorzien werd gestart door K. Verpaalen
We zijn sinds 6 jaar trotse eigenaar van een 508 uit 1970 die in de jaren 80 zijn werk als zand kiep wagen mocht verruilen voor het dragen van een FENDT caravan. Vele vakanties zijn hiermee gevierd door de originele eigenaars, de mensen die volgende (voor zo'n 12 jaar) en nu wij.
(zie foto)
Nu, na zo'n 40 jaar is de caravan opbouw een beetje op en we willen deze graag heropbouwen met een tweedehands caravan uit de jaren 80/90 in goede staat. We hebben hier een beetje budget voor (maar geen garage medewerkers uurloon...) en zoeken naar iemand die hier verstand van heeft en dat met ons kan doen. Ik ben zelf handig met hout, leidingwerk, ed, maar laswerk en motortechniek is niet mijn expertise. Daarnaast heb ik de ruimte en de spullen er niet voor.
Wie wil dit project met ons realiseren? Voor tips of informatie kun hier reageren of een bericht sturen op 0640420650
Bedankt alvast! Koen

Nu, na zo'n 40 jaar is de caravan opbouw een beetje op en we willen deze graag heropbouwen met een tweedehands caravan uit de jaren 80/90 in goede staat. We hebben hier een beetje budget voor (maar geen garage medewerkers uurloon...) en zoeken naar iemand die hier verstand van heeft en dat met ons kan doen. Ik ben zelf handig met hout, leidingwerk, ed, maar laswerk en motortechniek is niet mijn expertise. Daarnaast heb ik de ruimte en de spullen er niet voor.
Wie wil dit project met ons realiseren? Voor tips of informatie kun hier reageren of een bericht sturen op 0640420650
Bedankt alvast! Koen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden