­

Lastafhankelijke remkrachtregelaar

Meer
08 dec 2021 18:31 - 08 dec 2021 18:31 #73960 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Bijlagen:
Laatst bewerkt 08 dec 2021 18:31 doorP.J. Bottema.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: R.P.M. van Leeuwen, Roy Willemsen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 dec 2021 10:03 - 08 dec 2021 10:03 #73931 door Roy Willemsen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 08 dec 2021 10:03 doorRoy Willemsen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 dec 2021 09:43 #73928 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 dec 2021 05:00 - 08 dec 2021 05:00 #73927 door H.P. de Jong
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Met vriendelijke groet, Hans Peter
Laatst bewerkt 08 dec 2021 05:00 doorH.P. de Jong.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 22:42 #73925 door R.P.M. van Leeuwen
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 22:06 - 07 dec 2021 22:08 #73924 door P.J. Bottema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien



Beheerder van de technische documentatie

Mercedes L409 LPG ,Koelventilator Vito W368, E-Spark elektronische contactpunten, LiFePO4 304AH, Renogy DC-DC lader 40A, Truma Combi, WTA 2000 Genset, PV zonvolgsysteem
Laatst bewerkt 07 dec 2021 22:08 doorP.J. Bottema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 20:56 #73923 door B. Zwart
Beantwoord door B. Zwart in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 19:53 - 07 dec 2021 19:53 #73921 door T. Exelmans
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Thibaut

Mercedes-Benz L508DG 1980
Laatst bewerkt 07 dec 2021 19:53 doorT. Exelmans.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 19:43 #73919 door André Struis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Bremer 307D half integraal opbouw, met OM 602.940, 5-bak, aangepaste water- olie koeling, 90 Amp. dynamo, 230 volt motor verw. E-stuur-bekr., AGM accu's, 925 watt SP, LPG onderbouw, 1x LPG koelkast, 1 x comp. koelkast, 300 + 3000 Watt 12/230 V omv. 2 Kw diesel-kachel
Vriendelijke groet,
André Struis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 19:11 #73917 door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groet, Gerard
L409/M115.954, 1977, benzine/LPG (2014/2017 injectie), as (1:4,1) (2013), 6.00R16, 3 elektrische fans (2015), cruise control John Gold (2018), 2e LPG tank (2018), solar 285W (2019), compressorkoelkast (2020), geharde zetels (2023) LFP >304 Ah (2024)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tj. Hoekstra

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 18:34 #73916 door Tj. Hoekstra
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

MB508 oprijtruck 1972 2014-2016
MB614 met OM904LA met speras 2005

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 11:48 #73912 door Henk Hoek
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Mercedes 609D, met turbo, goed voor 105 pk.
Inbouw als camper 2003, voertuig is van 1988.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 10:35 #73909 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 10:28 #73908 door T. Exelmans
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Thibaut

Mercedes-Benz L508DG 1980

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 dec 2021 00:27 #73907 door André Struis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Bremer 307D half integraal opbouw, met OM 602.940, 5-bak, aangepaste water- olie koeling, 90 Amp. dynamo, 230 volt motor verw. E-stuur-bekr., AGM accu's, 925 watt SP, LPG onderbouw, 1x LPG koelkast, 1 x comp. koelkast, 300 + 3000 Watt 12/230 V omv. 2 Kw diesel-kachel
Vriendelijke groet,
André Struis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 dec 2021 22:37 #73906 door T. Exelmans
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Thibaut

Mercedes-Benz L508DG 1980

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 dec 2021 12:07 #73895 door T. Exelmans
Besten,

Ik ben dringend opzoek naar een goede gebruikte lastafhankelijke remkrachtregelaar voor op de achteras van een 508/608/613.

Nieuw had mijn voorkeur uiteraard maar deze blijken absoluut niet meer verkrijgbaar.

De werkgroep onderdelen is deze keer geen optie aangezien het voor mij 5uur rijden is heen en terug.

Iemand iets liggen?


Thibaut

Mercedes-Benz L508DG 1980
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.516 seconden
­