- Ontvangen bedankjes 0
stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht
- R.A. Hollemans
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
12 apr 2021 22:15 #69125
door R.A. Hollemans
Beantwoord door R.A. Hollemans in topic stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.D.K. van Egmond
-
- Verbannen
-
- Gerard
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 180
12 apr 2021 13:23 #69105
door G.D.K. van Egmond
Hartelijke groet, Gerard van Egmond
L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.
Beantwoord door G.D.K. van Egmond in topic stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht
Hartelijke groet, Gerard van Egmond
L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 997
12 apr 2021 13:12 #69104
door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht
- R.P.M. van Leeuwen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 400
12 apr 2021 13:00 - 12 apr 2021 13:03 #69101
door R.P.M. van Leeuwen
Beantwoord door R.P.M. van Leeuwen in topic stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht
Laatst bewerkt 12 apr 2021 13:03 doorR.P.M. van Leeuwen.
- R.A. Hollemans
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 apr 2021 15:04 #69073
door R.A. Hollemans
stalling met mogelijkheid tot klussen in omgeving Utrecht werd gestart door R.A. Hollemans
Beste Dubbelluchters,
Wij hebben een mooie 508d ex leger ambulance uit 1986 die op dit moment zoals zoveel campertjes in een camper/caravanstalling staat waar wij er niet bij mogen om een beetje te klussen. Voor de deur thuis is ook niet echt goed mogelijk aangezien wij in een straat wonen waar de parkeerplaatsen schaars zijn (Utrecht).
Hierbij plaats ik daarom een oproep of iemand een plek heeft of weet waar ik de bus kan stallen (overdekt dus en tegen betaling uiteraard) en waar ik er een beetje aan kan klussen. Dit in de omgeving van Utrecht.
Het allerleukste zou ik het vinden om dit bij een mede dubbelluchter te doen zodat we samen wat kunnen aanrommelen aan de bussen en elkaar een beetje helpen. Maar elke optie wil ik heel graag overwegen.
Ik hoor graag van jullie hier, maar je mag mij ook even persoonlijk bellen of mailen als je denkt iets te weten.
Onwijs bedankt allemaal!
Groeten Bob Hollemans
Utrecht
bobhollemans@gmail.com
T: 0623737735
Wij hebben een mooie 508d ex leger ambulance uit 1986 die op dit moment zoals zoveel campertjes in een camper/caravanstalling staat waar wij er niet bij mogen om een beetje te klussen. Voor de deur thuis is ook niet echt goed mogelijk aangezien wij in een straat wonen waar de parkeerplaatsen schaars zijn (Utrecht).
Hierbij plaats ik daarom een oproep of iemand een plek heeft of weet waar ik de bus kan stallen (overdekt dus en tegen betaling uiteraard) en waar ik er een beetje aan kan klussen. Dit in de omgeving van Utrecht.
Het allerleukste zou ik het vinden om dit bij een mede dubbelluchter te doen zodat we samen wat kunnen aanrommelen aan de bussen en elkaar een beetje helpen. Maar elke optie wil ik heel graag overwegen.
Ik hoor graag van jullie hier, maar je mag mij ook even persoonlijk bellen of mailen als je denkt iets te weten.
Onwijs bedankt allemaal!
Groeten Bob Hollemans
Utrecht
bobhollemans@gmail.com
T: 0623737735
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden