- Berichten: 2
- Ontvangen bedankjes 0
711.110 naar 711.113 vernsellingsbak
11 nov 2020 16:32 #65826
door Delete me
Beantwoord door Delete me in topic 711.110 naar 711.113 vernsellingsbak
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
-
- Offline
- Platinum lid
-
11 nov 2020 16:11 #65825
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic 711.110 naar 711.113 vernsellingsbak
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.D.K. van Egmond
-
- Offline
- Verbannen
-
- Gerard
Minder
Meer
- Berichten: 920
- Ontvangen bedankjes 180
11 nov 2020 15:59 #65824
door G.D.K. van Egmond
Hartelijke groet, Gerard van Egmond
L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.
Beantwoord door G.D.K. van Egmond in topic 711.110 naar 711.113 vernsellingsbak
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Hartelijke groet, Gerard van Egmond
L409G, M115.952, benzine en lpg, 1975, elektronische ontsteking, voormalige materiaalwagen bedrijfsbrandweer Donau Chemie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 nov 2020 15:01 #65823
door Delete me
711.110 naar 711.113 vernsellingsbak werd gestart door Delete me
Beste forumers.
Ik ben Freek en ik ben nieuw hier. Ik heb geen dubbellucht (helaas) maar heb een 308 ex feuerwehr bus uit '80. Hier heb ik onlangs de oorspronkelijke 4bak 711.110 vervangen voor een 5 bak 711.113. Hierbij loop ik tegen een kleine uitdaging die ik niet zo 1,2,3 een oplossing voor heb. Op het oude type 711.110 gaat de odometerkabel in de bak en wordt opgesloten middels een inbusje. Op de 711.113 zit deze echter met een schroeffitting.
zie fitting (ik ben helaas niet gezegend met een brug dus het is op de grond van de garage genomen...
Weet iemand een adapter om deze twee "mannetjes" aan elkaar te knutselen of moet ik het "nieuwe" type odometer kabel trekken?
Ik ben Freek en ik ben nieuw hier. Ik heb geen dubbellucht (helaas) maar heb een 308 ex feuerwehr bus uit '80. Hier heb ik onlangs de oorspronkelijke 4bak 711.110 vervangen voor een 5 bak 711.113. Hierbij loop ik tegen een kleine uitdaging die ik niet zo 1,2,3 een oplossing voor heb. Op het oude type 711.110 gaat de odometerkabel in de bak en wordt opgesloten middels een inbusje. Op de 711.113 zit deze echter met een schroeffitting.
zie fitting (ik ben helaas niet gezegend met een brug dus het is op de grond van de garage genomen...
Weet iemand een adapter om deze twee "mannetjes" aan elkaar te knutselen of moet ik het "nieuwe" type odometer kabel trekken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden