- Ontvangen bedankjes 1
kabelboom 309 5 cilinder 5 bak Om 617 5 cilinder
- G. van Ruitenbeek
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
31 okt 2020 22:44 #65579
door G. van Ruitenbeek
Beantwoord door G. van Ruitenbeek in topic kabelboom 309 5 cilinder 5 bak Om 617 5 cilinder
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 okt 2020 13:56 #65546
door H. Spies
kabelboom 309 5 cilinder 5 bak Om 617 5 cilinder werd gestart door H. Spies
Goede middag.
Het ging net helemaal mis en heb een behoorlijk baal moment. De kabelboom van mijn hymer s 550 is verbrand door sluiting.
Ik ben op zoek naar een andere kabelboom. Heeft iemand deze of weet iemand een sloper te staan.
Vanaf het start relais tot in de cabine achter het dashboard is de kabelboom verbrand.
Ik heb een TN 601,602 of 611 kabelboom nodig ze worden ook Bremer genoemd. Ik heb een sleutelstart. Wie o wie kan me helpen zodat de bruine beer weer op avontuur kan.
Ik heb een 309 / 5 cilinder. 5 bak
Groet,
Hans Spies
Het ging net helemaal mis en heb een behoorlijk baal moment. De kabelboom van mijn hymer s 550 is verbrand door sluiting.
Ik ben op zoek naar een andere kabelboom. Heeft iemand deze of weet iemand een sloper te staan.
Vanaf het start relais tot in de cabine achter het dashboard is de kabelboom verbrand.
Ik heb een TN 601,602 of 611 kabelboom nodig ze worden ook Bremer genoemd. Ik heb een sleutelstart. Wie o wie kan me helpen zodat de bruine beer weer op avontuur kan.
Ik heb een 309 / 5 cilinder. 5 bak
Groet,
Hans Spies
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden