­

hydraulisch bekrachtigd stuurhuis MB 408/508/608 TN

Meer
15 jun 2020 14:14 - 15 jun 2020 14:20 #61778 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Laatst bewerkt 15 jun 2020 14:20 doorE.A. Gielis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 jun 2020 14:09 #61777 door G.J. Miedema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 jun 2020 15:27 #61431 door G.J. Miedema
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 jun 2020 15:16 #61428 door E.A. Gielis
Log aub in om antwoorden te kunnen zien

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 jun 2020 14:52 #61425 door G.J. Miedema
Door het plaatsen van een M102 motor (benzine) met stuurbekrachtigingspomp in mijn 408, krijg ik de mogelijkheid om stuurbekrachtiging te plaatsen. Ik mis alleen het hydraulische stuurhuis. Iemand iets liggen?

of andere ideeën betreffende deze ombouw?

Alvast bedankt!

Gert-Jan

MB 408G 1970 m102 + 711:113 bak 120L lpg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden
­