- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
rdw amsterdam omkeur 608d
- R.P.M. van Leeuwen
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Platinum lid
Minder
Meer
12 dec 2018 21:37 - 12 dec 2018 21:55 #49855
door R.P.M. van Leeuwen
Beantwoord door R.P.M. van Leeuwen in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 12 dec 2018 21:55 doorR.P.M. van Leeuwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tj. Hoekstra
- Offline
- Platinum lid
- Vario 614 uit 2005, met OM 904 LA
Minder
Meer
- Berichten: 2732
- Ontvangen bedankjes 362
12 dec 2018 19:26 - 12 dec 2018 19:28 #49854
door Tj. Hoekstra
MB508 oprijtruck 1972 2014-2016
MB614 met OM904LA met speras 2005
Beantwoord door Tj. Hoekstra in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
MB508 oprijtruck 1972 2014-2016
MB614 met OM904LA met speras 2005
Laatst bewerkt 12 dec 2018 19:28 doorTj. Hoekstra.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Platinum lid
Minder
Meer
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
12 dec 2018 10:16 - 12 dec 2018 10:37 #49852
door R.P.M. van Leeuwen
Beantwoord door R.P.M. van Leeuwen in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 12 dec 2018 10:37 doorR.P.M. van Leeuwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- W.O. Velthuis
- Offline
- Platinum lid
Minder
Meer
- Berichten: 2816
- Ontvangen bedankjes 379
11 dec 2018 23:17 #49848
door W.O. Velthuis
Wouter Velthuis
Mercedes L508DG 'Deutsches Rotes Kreuz' (1979)
Mercedes L508DG camper (1974)
Beantwoord door W.O. Velthuis in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Wouter Velthuis
Mercedes L508DG 'Deutsches Rotes Kreuz' (1979)
Mercedes L508DG camper (1974)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- M.G. Swart
- Bezoeker
11 dec 2018 19:03 #49841
door M.G. Swart
Beantwoord door M.G. Swart in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Platinum lid
Minder
Meer
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
25 mei 2018 22:26 - 25 mei 2018 22:32 #45249
door R.P.M. van Leeuwen
Beantwoord door R.P.M. van Leeuwen in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 25 mei 2018 22:32 doorR.P.M. van Leeuwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 7117
- Ontvangen bedankjes 989
25 mei 2018 22:23 #45248
door Gerard H
Beantwoord door Gerard H in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
25 mei 2018 22:12 #45246
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic rdw amsterdam omkeur 608d
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Platinum lid
Minder
Meer
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
25 mei 2018 22:01 - 25 mei 2018 22:04 #45244
door R.P.M. van Leeuwen
rdw amsterdam omkeur 608d werd gestart door R.P.M. van Leeuwen
Goededndag,
Vanmiddag was de dag daar, na 6 jaar tegenslag en de laatste 2 maanden klussen aan de bus tot ik er bijna bij neerviel ,vandaag de bus naar de rdw gereden door een beroepschauffeur zoals in de verzekerinspolis staat van combined.
Voor de trekgewichten had ik een bfab kaart aangevraagd bij mercedes-benz -vans nederland.Keurig geregeld .zelfd s een nieuwe type /vin plaatje zat erbij met het nieuwe max gewicht van 3490 kg.
Samenstel 6990kg ,trekgewicht 3500kg.
De vin plaat is een sticker die nog lastig aan te brengen is,ging bijna verloren.
Enfin gister tot laat bezig geweest om de bus tot in detail te poetsen .zag er mooier uit dan bij aflevering.
Enfin na wat tegenslagen in het verkeer toch right on time daar .
Vlot wordt je opgeroepen om uit te leggen wat je wilt,Vervolgens wordt je verwezen naar kanaal 4/ smeerkuil 4 .
De bus erop gereden, en loop naar de keurmeester toe.
Deze zegt niet van kanaal 4 te zijn,en verwijst mij naar de keurmeester van kanaal 3 .Die mij weer terug stuurt....Weer bij de zelfde man en deze vraagt hoe laat het is, even voor half 4 antwoord ik , en vraagt hij mij hoe ik er bij kom om dit kanaal op te rijden.....
Enfin ik probeer duidelijk te maken dat ik de bus terug wil keuren in gewicht en het trekgewicht op de kenteken card wil.
Kort en bondig wordt verteld dat de bus de weegbrug op moet, er wordt alleen naar de dieselstand op het dashbord gekeken.
Naar het reserve wiel en de nieuwe krik met gereedschap wordt niet naar gevraagd die onder de voorbank staan. Het gewicht komt op 3070 kg ,nagenoeg wat ik ook al had gewogen(3060 zonder krik.en iets minder diesel )
De keurmeester zegt niets , vraagt niets ,pakt de bfab kaart en de brief van mercedes ,en loopt weg naar een kantoor zonder wat te zeggen.Dan komt hij later terug smoest wat met een collega en zegt mij nog steeds niets. Dan loopt hij naar de rechter a stijl bekijkt de nieuwe vin stikker en gaat eea invoeren. ,dan wer terug om het chassis nummer wat tegen je op glimt .
Weer mompelt hij wat en gaat op zoek naar iets.Ik vraag hem wat zoekt u? vin plaatje,oude.
Dat wijs ik m aan. Daarna wordt er een rondje om de bus gelopen , en weer niets gezegd. kijkt even naar binnen en loopt naar zn pc , waar veel vuldig allerlei foutmeldingen verschijnen ... hoopvol!
Weer vraag ik uiteindelijk of het trekgewicht erop komt te staan , maar alleen het samenstelgewicht wordt genoteerd.Ook de vele papieren die ik uiteindelijk mee krijg staat niet het trekgewicht op. Weer vraag ik erom en krijg gewoon geen antwoord op mn vraag . ,De bus is gekeurd, resultaat goedgekeurd, ik mag afrekenen 54,-
Weer vraag ik om het trekgewicht en krijg weer geen antwoord.Tot mn stomme verbazing worden alle papieren die ik van mercedes heb gekregen (75,- excl btw) gewoon in genomen. Verbouwereerd verlaat ik het pand.
Zon klantonvriendelijke organisatie heb ik nog nooit meegemaakt. Zien niet in dat je klant bent, op vriendelijk gestelde vragen krijg je geen antwoord , en de handelingen worden niet uitgelegd. Ik voelde me net een schooljongetje van 11 wat in de hoek wordt gezet. .....
Nu had ik al geen prima ervaring met de bulgaarse rdw, maar daar wordt je nog te woord gestaan. Klaarblijkelijk is een vriendelijk woord te veel in amsterdam.
Mischien stuurt men de papieren van mercedes weer terug met de kenteken card anders gaan ik er toch een klacht over indienen. Ik heb ze betaald notabene. Het gaat om de info lijkt mij.
Ik ben nog steeds een beetje beduusd van deze ervaring , had het iets anders voorgesteld.
nou afwachten maar wat er nu op de kentekencard komt te staan...groet Rene
Vanmiddag was de dag daar, na 6 jaar tegenslag en de laatste 2 maanden klussen aan de bus tot ik er bijna bij neerviel ,vandaag de bus naar de rdw gereden door een beroepschauffeur zoals in de verzekerinspolis staat van combined.
Voor de trekgewichten had ik een bfab kaart aangevraagd bij mercedes-benz -vans nederland.Keurig geregeld .zelfd s een nieuwe type /vin plaatje zat erbij met het nieuwe max gewicht van 3490 kg.
Samenstel 6990kg ,trekgewicht 3500kg.
De vin plaat is een sticker die nog lastig aan te brengen is,ging bijna verloren.
Enfin gister tot laat bezig geweest om de bus tot in detail te poetsen .zag er mooier uit dan bij aflevering.
Enfin na wat tegenslagen in het verkeer toch right on time daar .
Vlot wordt je opgeroepen om uit te leggen wat je wilt,Vervolgens wordt je verwezen naar kanaal 4/ smeerkuil 4 .
De bus erop gereden, en loop naar de keurmeester toe.
Deze zegt niet van kanaal 4 te zijn,en verwijst mij naar de keurmeester van kanaal 3 .Die mij weer terug stuurt....Weer bij de zelfde man en deze vraagt hoe laat het is, even voor half 4 antwoord ik , en vraagt hij mij hoe ik er bij kom om dit kanaal op te rijden.....
Enfin ik probeer duidelijk te maken dat ik de bus terug wil keuren in gewicht en het trekgewicht op de kenteken card wil.
Kort en bondig wordt verteld dat de bus de weegbrug op moet, er wordt alleen naar de dieselstand op het dashbord gekeken.
Naar het reserve wiel en de nieuwe krik met gereedschap wordt niet naar gevraagd die onder de voorbank staan. Het gewicht komt op 3070 kg ,nagenoeg wat ik ook al had gewogen(3060 zonder krik.en iets minder diesel )
De keurmeester zegt niets , vraagt niets ,pakt de bfab kaart en de brief van mercedes ,en loopt weg naar een kantoor zonder wat te zeggen.Dan komt hij later terug smoest wat met een collega en zegt mij nog steeds niets. Dan loopt hij naar de rechter a stijl bekijkt de nieuwe vin stikker en gaat eea invoeren. ,dan wer terug om het chassis nummer wat tegen je op glimt .
Weer mompelt hij wat en gaat op zoek naar iets.Ik vraag hem wat zoekt u? vin plaatje,oude.
Dat wijs ik m aan. Daarna wordt er een rondje om de bus gelopen , en weer niets gezegd. kijkt even naar binnen en loopt naar zn pc , waar veel vuldig allerlei foutmeldingen verschijnen ... hoopvol!
Weer vraag ik uiteindelijk of het trekgewicht erop komt te staan , maar alleen het samenstelgewicht wordt genoteerd.Ook de vele papieren die ik uiteindelijk mee krijg staat niet het trekgewicht op. Weer vraag ik erom en krijg gewoon geen antwoord op mn vraag . ,De bus is gekeurd, resultaat goedgekeurd, ik mag afrekenen 54,-
Weer vraag ik om het trekgewicht en krijg weer geen antwoord.Tot mn stomme verbazing worden alle papieren die ik van mercedes heb gekregen (75,- excl btw) gewoon in genomen. Verbouwereerd verlaat ik het pand.
Zon klantonvriendelijke organisatie heb ik nog nooit meegemaakt. Zien niet in dat je klant bent, op vriendelijk gestelde vragen krijg je geen antwoord , en de handelingen worden niet uitgelegd. Ik voelde me net een schooljongetje van 11 wat in de hoek wordt gezet. .....
Nu had ik al geen prima ervaring met de bulgaarse rdw, maar daar wordt je nog te woord gestaan. Klaarblijkelijk is een vriendelijk woord te veel in amsterdam.
Mischien stuurt men de papieren van mercedes weer terug met de kenteken card anders gaan ik er toch een klacht over indienen. Ik heb ze betaald notabene. Het gaat om de info lijkt mij.
Ik ben nog steeds een beetje beduusd van deze ervaring , had het iets anders voorgesteld.
nou afwachten maar wat er nu op de kentekencard komt te staan...groet Rene
Laatst bewerkt 25 mei 2018 22:04 doorR.P.M. van Leeuwen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden