- Ontvangen bedankjes 22
Twee groothoekspiegels voor een arm van 18mm
- Jan-Wijbrand Kolman
- Onderwerp Auteur
- Premium lid
Minder
Meer
15 sep 2021 16:52 #72445
door Jan-Wijbrand Kolman
Beantwoord door Jan-Wijbrand Kolman in topic Twee groothoekspiegels voor een arm van 18mm
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- M.A. Rutte
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 sep 2021 13:37 #72380
door M.A. Rutte
Beantwoord door M.A. Rutte in topic Twee groothoekspiegels voor een arm van 18mm
- Jan-Wijbrand Kolman
- Onderwerp Auteur
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 22
13 sep 2021 07:17 #72374
door Jan-Wijbrand Kolman
Beantwoord door Jan-Wijbrand Kolman in topic Twee groothoekspiegels voor een arm van 18mm
- M.A. Rutte
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 sep 2021 22:54 #72370
door M.A. Rutte
Beantwoord door M.A. Rutte in topic Twee groothoekspiegels voor een arm van 18mm
- Jan-Wijbrand Kolman
- Onderwerp Auteur
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 22
22 aug 2021 21:37 - 22 aug 2021 21:38 #71958
door Jan-Wijbrand Kolman
Twee groothoekspiegels voor een arm van 18mm werd gestart door Jan-Wijbrand Kolman
Ik dacht met deze twee groothoekspiegels mij achteruitzicht te kunnen verbeteren. Echter, het verticale deel van de spiegelarm is net te kort om de originele spiegel én de groothoekspiegel fatsoenlijk vast te zetten. Na zonder bevredigend resultaat experimenteren met het verlengen van de armen, laat ik het er even bij. Dus bij deze ter overname aangeboden. Ze zijn een paar keer bevestigd geweest, ik heb er nooit mee gereden, en ze zijn dus vrijwel nieuw. Wel heb ik in mijn oneindige wijsheid ( ) de draadjes van één van de spiegels van de (denk ik) spiegelverwarming afgeknipt. Ze meten circa 18 x 18 cm.
Ik denk aan een bedrag van 25,-- voor het setje exclusief verzendkosten. Óf, en dat heeft zelfs mijn voorkeur, over te nemen tegen verzendkosten en een donatie aan een goed doel dat ik een warm hart toedraag (stichting Gered Gereedschap).
Ik denk aan een bedrag van 25,-- voor het setje exclusief verzendkosten. Óf, en dat heeft zelfs mijn voorkeur, over te nemen tegen verzendkosten en een donatie aan een goed doel dat ik een warm hart toedraag (stichting Gered Gereedschap).
Laatst bewerkt 22 aug 2021 21:38 doorJan-Wijbrand Kolman. Reden: verbetering
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden