- Berichten: 38
- Ontvangen bedankjes 7
L408G
- E.H.A. Hes
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Junior lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.H.A. Hes
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Junior lid
- Berichten: 38
- Ontvangen bedankjes 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Berichten: 7118
- Ontvangen bedankjes 989
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.H.A. Hes
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Junior lid
- Berichten: 38
- Ontvangen bedankjes 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G. van Ruitenbeek
- Offline
- Verbannen
- Berichten: 72
- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Berichten: 7118
- Ontvangen bedankjes 989
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
- Offline
- Platinum lid
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- R.P.M. van Leeuwen
- Offline
- Platinum lid
- Berichten: 1808
- Ontvangen bedankjes 400
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.H.A. Hes
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Junior lid
- Berichten: 38
- Ontvangen bedankjes 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.H.M. Veldman
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 61
- Ontvangen bedankjes 6
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.H.A. Hes
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Junior lid
- Berichten: 38
- Ontvangen bedankjes 7
De motor is nog prima, bij aanschaf stond er 27.000 km op de teller, zelf heb ik er ongeveer alles bij elkaar zo een 60.000 km mee gereden, er zit een een nieuwe kop op(incl. kleppen), heb er nog 2 carburateurs bij, een nieuwe, hoofdremcilinder, oliefilter & benzinefilter net vervangen, elektrische ontsteking die makkelijk weer is te vervangen voor de ouderwetse contactpuntjes, de LPG pomp heb ik vervangen voor een nieuwe(max 600 km mee gereden na vervanging). Distributieketting is vervangen, klok km teller/snelheidsmeter is gereviseerd/vervangen via een contact van garage Wieman(garage in Amsterdam Noord, gespecialiseerd in Mercedes oldtimers). Spatbord rechts is voor de helft weer zo goed als nieuw(was weggerot en is opnieuw gelast). Het plaatwerk is echter dusdanig dat er veel aan moet gebeuren. Is momenteel geschorst, belangrijkst wat moet gebeuren voor APK, is de hoofdremcilinder vervangen + een algehele check van de remmen, daarnaast de spatborden voorwielen, en dan zou de bus in principe door de keuring komen. Heb er ook nog een rol armaflex bij van 8 m2.
vraagprijs € 1600,- = de onderdelen alleen al zijn volgens mij al meer waard, ik heb echter geen keuze, aangezien de bus volgende week maandag weg moet....
Edwin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.