- Ontvangen bedankjes 22
cardanas, lagerblokken en schuifstukken PTO
- Jan-Wijbrand Kolman
- Onderwerp Auteur
- Premium lid
Minder
Meer
05 jul 2019 21:03 #54167
door Jan-Wijbrand Kolman
Beantwoord door Jan-Wijbrand Kolman in topic cardanas, lagerblokken en schuifstukken PTO
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Onderwerp is gesloten.
- R.J.G.M. Spruit
- Bezoeker
05 jul 2019 20:43 - 05 jul 2019 21:05 #54166
door R.J.G.M. Spruit
Beantwoord door R.J.G.M. Spruit in topic cardanas, lagerblokken en schuifstukken PTO
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 05 jul 2019 21:05 doorWg ICT Moderator2.
Onderwerp is gesloten.
- Jan-Wijbrand Kolman
- Onderwerp Auteur
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 22
05 jul 2019 20:38 - 05 jul 2019 20:43 #54165
door Jan-Wijbrand Kolman
cardanas, lagerblokken en schuifstukken PTO werd gestart door Jan-Wijbrand Kolman
Hoi,
Onze ex-brandweer was voorzien van een aftakas ten behoeve van de bluspomp. Die as is overbodig, mooi spul, maar het ligt hier maar te liggen. Heeft iemand hier interesse in? Zie foto's: de cardanas zelf is ongeveer 118cm lang.
Ik weet niet goed wat er voor te vragen, maar ik ben al zo geholpen met met dit forum, dat ik er van een forumlid niet echt iets voor wil hebben, we kunnen vast tot een mooie symbolische vergoeding komen.
Hartelijke groeten,
Jan-Wijbrand en Sandra
Onze ex-brandweer was voorzien van een aftakas ten behoeve van de bluspomp. Die as is overbodig, mooi spul, maar het ligt hier maar te liggen. Heeft iemand hier interesse in? Zie foto's: de cardanas zelf is ongeveer 118cm lang.
Ik weet niet goed wat er voor te vragen, maar ik ben al zo geholpen met met dit forum, dat ik er van een forumlid niet echt iets voor wil hebben, we kunnen vast tot een mooie symbolische vergoeding komen.
Hartelijke groeten,
Jan-Wijbrand en Sandra
Laatst bewerkt 05 jul 2019 20:43 doorJan-Wijbrand Kolman. Reden: zin kon beter
Onderwerp is gesloten.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden