­

Bijrijdersbank en bestuurdersstoel

Meer
2 weken 3 dagen geleden #88069 door E.A. Gielis
Ik bied te koop aan:

Tot vandaag in gebruik geweeste bijrijdersbank, klapbaar en door de RDW erkent voor twee zitplaatsen voor. Bij koop zullen beide zitplaatsen de originele heupgordel hebben. De zittingen komen uit een Mercedes Touringcar en de rugleuning kan nagenoeg vlak gelegt worden (zeer ontspannen liggen) Ik Verkoop de bank in kombinatie met de klapbare bok voor 150€ de dubbelzit kan ook in combinatie met de originele toeringcar bevestiging gekocht worden. voor 100€
 

Ik heb nog een derde Stoel identiek aan de bijrijders banken, deze kan worden gekocht voor 50€ (geen foto van gemaakt)

Verder heb ik nog mijn oude bestuurders stoel te koop, bekleding NATO groen MB-Kunstleer. Bekleding is goed en de stoel is niet uitgezeten, Te koop voor 50€
 

Voor allen denk er aan dat ik de spullen in het Westerwald heb liggen. Hier kunnen ze na afspraak tegen contant geld afgehaald worden. Op locatie is eventueel handelen mogelijk.

 

 

Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)

MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden
­